HTML

brókergyerek-fenegyerek-hülyegyerek

egy bróker fejlődéstörténete és visszafejlődéstörténete a címe is ilyesmi: Brókergyerek-Fenegyerek-Hülyegyerek és ez egy teljes könyv...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

vágjunk is bele

2010.06.15. 11:55 fronzi

Brókergyerek-Fenegyerek-Hülyegyerek

 

 

Előszó

 

 

Az Első Könyv 7 év története. Az Első Könyv 1993-ban kezdődik, és 2000-ben ér véget. Az Első Könyv csak azért ér véget, hogy teret engedjen a következő kötetnek, a Második Könyvnek, amelynek története még most is tart. Az Első Könyv hét éve egybeesik a magyar tőzsde újjáéledésének korszakával. Azzal a zavaros korszakkal, amelyet privatizációnak neveznek. Én csak szabadrablásnak nevezem. El is fogom mondani, hogy miért nevezem annak. Érdekes módon, eddig senkinek nem jutott eszébe, hogy ebből a szabadrablásos aspektusból rögzítse a Tőzsde újjáéledésének történetét.  Valahogy eddig egyetlen igazi bróker sem vetemedett arra, hogy papírra vesse élményeit, mégpedig azért nem, mert a legtöbben, akik részt vettek ebben a buliban, nem tartják fontosnak közölni bárkivel is, hogy hogyan szerezték millióikat. Én elmondom, hogyan szereztem, és azt is, hogyan vesztettem el. Tehát rajtam kívül nincsen bukott bróker ebben az országban. Én azért írom le a dolgokat, mert nincs vesztenivalóm. A többi srác mind magas pozíciókat foglal el a gazdasági életben, nekik tehát van vesztenivalójuk.

A pénzcsinálás mindig arcpirító módon zajlik. Úgy zajlott tegnapelőtt, úgy zajlik ma is, és úgy fog zajlani holnapután is. Nos, ez a 7 év tehát jó pár embernek meghatározó volt vagyona megalapozása szempontjából, zárójelbe teszem, hogy a vagyon kilencvenkilenc százaléka nem az ész vagy a tehetség eredménye.

Következzék tehát egy korrajz – nem teljes, de hiteles ábrázolásban -, az új elit létrejötte körüli időszakból, amely a hülyegyerekből brókergyereket csinált, abból fenegyereket, majd ismét hülyegyereket.

Lesz a könyvben sok szex is. Hozzátartozik az attitűdhöz. A szakmáéhoz, úgy értem. Aki ma azt mondja, hogy a brókerek csak régen kurváztak, ma már nem, az hülye. Vagy hazudik, hogy le ne bukjon anyu előtt. Én sem kurvázom már. Szeretem a feleségemet. Meg pénzem sincs rá. Mindezekből  következik, hogy a szexből lesz fizetős is, nemcsak ingyenes. Akit ez zavar, majd ugorjon. Ja, és a korszak annyira zavaros volt, hogy nem is időrendben következnek majd itt a dolgok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://brokergyerek.blog.hu/api/trackback/id/tr252083183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása